måndag 1 februari 2010

Sedan jag kom hem har jag bara kunnat sova två av nätterna. Det känns som om jag hällt i mig en kanna kaffe strax innan jag la mig, jättetrött men kroppen på helspänn och nästan svårt att hålla ihop ögonlocken. Sömntrasslet började redan på sjukhuset men jag hade hoppats att det skulle lösa sig när jag kom hem.
Så igår satte jag mig och började läsa igenom biverkningsrutorna för alla mediciner som jag äter nu. Det visade sig att alla utom en hade sömnstörningar som biverkning! -Så det var inte så konstigt att jag har sömnlösa nätter..
På torsdag ska jag på återbesök, jag hoppas att mina värden då börjar vara så pass bra att jag får skära ner på medicinerna...



1 kommentar:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Aj, aj det låter inte skoj. Hoppas att du blir bättre snart!

Läste ditt inlägg om Robinson. Jag kan bara hålla med. Undrar om det är lagligt att vara så genomtokig som båda Jimmy och Anders verkar vara. Undrar om de tror att de nån gång under resten av sitt liv kommer att tjäna på detta?
Synd om familjerna det är precis vad det är! Grattis Hasse :-)

Må så gott!
Kram Lina