måndag 15 februari 2010

Vita blodkroppar

Har tagit nya prover och äntligen var de neutrogena värdena på vita blodkroppar 1,0! Det betyder att jag slipper äta pencillin. Min mage kommer att bli såå nöjd! Har ätit pencillin av olika sorter hela det här året så magen är rätt kaotisk ; )
Det har ju tagit mig sex veckor att komma upp till 1,0 och normalvärdet är det dubbla. Så jag får fortsätta krypa framåt tiondel för tiondel..
Även idag har vi ju haft ett strålande väder så vi tog två långa sköna promenader idag, jag och Dixi. Nu i kväll har jag och frk J klippt Dixi så hon börjar likna en Softie igen. Vi hade inget större tålamod så det blev inte en helrenovering utan mest på huvud och rygg. Hon är ju i löpen nu så det blir bad när det eländet är klart och sedan får vi fixa ben och mage.

Inga kommentarer: