söndag 14 februari 2010



Jag är nog lite av en optimist.... -har införskaffat en orkidé igen.. ; ) Vi får se hur länge den här varar.. Men den var så vacker och när ICA hade så bra pris kunde jag inte låta bli. Kostade bara lite mer än en tulpanbukett och räcker väl lite längre än en sådan i alla fall ; )
I går åkte vi till mina föräldrar, en dag fylld med gott fika, god mat och smaskiga efterrätter! En promenad i solen hann vi också med för att rymma allt gott. Sonen övningskörde sista biten.. jag har rätt dåligt samvete för att han har fått köra så lite, han var rätt ringrostig.. Tror jag ska boka in några lektioner på en körskola snart så han får lära sig grunderna av ett proffs så kan han få köra med mig sedan för att få lite rutin innan det blir allvar - i maj.
När vi kom hem på kvällen blev det givetvis Melodifestivalen. Alltid lika kul att klanka ner på kläder (eller avsaknaden av kläder..) och musik. Mina favoriter var Andreas Jonsson och Pauline och det gick ju bra för bägge. Frk J & F föll för Erik Saade - inte så förvånande... och han lyckades ju också bra!
Nu ska vi på fotbollsträning, jag och frk F!
Ha en trevlig alla hjärtans dag i dag!!

Inga kommentarer: