söndag 21 februari 2010

Även idag, då vi gick Broarna Runt var det rätt folktomt, förmodligen p g a kylan. Vi mötte kanske 8-10 personer, alla insvepta i halsdukar och med kapuschongerna uppfällda. Det var drygt 20 grader kallt och när man gick nära älven blåste det dessutom... Men när man promenerar får man sig värmen så när vi kom fram till Balderskolan trodde jag att det blivit mildare ute - tills jag tog av mig handskarna ; ) Såg senare att med blåsten inräknad var det mer än 30 grader kallt! -Tur jag inte visste det innan ; )

Razzel har hittat det enda rätta... från och med lördagkväll har han legat ihopkurad i soffan, helst med en filt på sig. Ser rätt skönt ut, eller hur? Med tanke på att det är iskallt ute och snön yr...

Jag prövade att lyfta ut honom på altanen igår....från det att jag stängde dörren stod han och jamade och klöste på dörren tills jag öppnade igen - ett par minuter senare..

Inga kommentarer: