fredag 12 februari 2010

Testad




Du är en myshumla!
Suddig och söt, mysiga snackkvällar med bästa vännen. Hemma bäst, gosigt, mjukt och skönt att krypa ner i soffhörnan. Naturligt, mjukt och ombonat där inget stör. Möbler som omsluter dig. Hemma hos dig är det hemvant, hemtrevligt och lagom inbott. Du älskar naturfärger och milda toner. Gärna organiska mönster på tapeter och tyger. Färg, tapeter och golv med skön struktur gillar du också. Möblerna och inredningen är inte så genomtänkt. Du har helt enkelt valt det du tycker om och det du tycker om har fått stanna. Som kära gamla vänner. Mys är bäst!

Hittade det här testet på Nordsjös hemsida via Helenas Hem . Det mesta stämmer rätt bra, men jag hoppas att möbler och inredning är genomtänkta....
Vill du se vilken typ du är så pröva här!

3 kommentarer:

Millygarden sa...

Vackra och våriga bilder du bjuder på idag! Nu längtar jag efter vår att jag kan spricka! Bort med snön. SåG inlägg på dig. Har inte hela bilden men mistänker att du har fått medicin som gjort att du tappa håret? Min mamma har haft bröStcancer två ggr och tappat håret båda gångern så jag förstår vad du tampas med. En tröst är att håret växer snabbare med vårsolen. Så ut och sug i dig av den så mycket du kan.
trevlig Helg!
Kram Marina

Tezz från Kungens Kurva sa...

Vilket roligt test, gillar att göra olika tester och vad kan vara roligare än ett inredningstest :)
Ha en riktigt trevlig helg!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Det måste jag prova!

Hoppas att du blir bättre för varje dag. Fortsätt krya på!

Kram L