lördag 6 februari 2010

Äntligen! -sa Dixi

För första gången i år gick jag och Dixan "den långa" skogspromenaden. Bara sex grader kallt och solen gnistrade i snön! Visserligen tog promenaden 20 minuter längre än den brukar, en kombination av att jag inte har full ork ännu och som ni ser var inte spåret uppkört ännu.
Dixan har "smitit" från mig 4 gånger och 2 av dem var i december, dagarna efter varandra, då syrran var med så hon har inte vågat gå med Dixi lös i skogen. Så gissa om det var spring i tassarna idag!
Själv fick jag ta en liten vilostund i soffan när jag kom hem ; )





Nu ser vi AIK-HV71 på TV, Melodifestivalen får komma i andra hand i det här huset! Flickorna är givetvis på plats i "Templet" och hyllar Hans Brettschneider för Robinsonvinsten i pausen.

1 kommentar:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Härligt för dig att få vara "som vanligt" igen!

Ha en härlig söndag
kram L