fredag 5 februari 2010

Ett blomarrangemang som jag fick av min mamma nu när jag kom hem från Umeå. Mamma har bott med oss må-to, så i dag är första dagen jag är ensam med barnen.
Min syster har ju bott här hela december och januari. Hennes yngsta son är 19 så nu har hon fått återuppleva hur det är att ha yngre barn. Det har blivit både luciashow och julgransplundring!
Det har känts skönt att veta att hon varit här så att barnen får ha det så normalt som möjligt.
I går fick jag veta att alla vaccinationer jag någonsin gjort är bortblåsta nu! Om ett år klarar kroppen att få nya så då måste jag börja om med polio, kalmett mm - som barn på nytt ; )
Nu är frk J på ICA Maxi med en lång inköpslista, mat för hela helgen. Skönt att ha stora barn som kan hjälpa till!

3 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Verkligen synd att du fick sitta i en taxi så lång tid. Måste ha varit bättre att ta det på telefonen och få vara hemma och vila lite!

Fortsätt med positiva prover, hejar på dig!

Kram Lina

Huset vid ån sa...

Vad skönt för dig att få vara hemma med din familj igen....Och vilken tur du har som har mamma o syster som ställer upp för dig! Var rädd om dig! Lördagskramar Therese

Sara sa...

Haha, jo hon är verkligen fjantig! :)
Hon överraskade oss och låg på det en stund under hockeyn i torsdags men det är det enda! :)

Kram