lördag 13 februari 2010

Lördagsgodis : (

Tyvärr! När tjejerna häller upp sitt lördagsgodis får jag bara titta på!! Har ju rätt många restriktioner ännu angående vad jag får stoppa i mig och det är alldeles för stor risk att det finns bakterier i plockgodis så det är bara att låta bli - i en och en halv månad till... Det är inte lätt men jag hoppas att man vänjer av sig?!
Så här låg Dixi i går kväll, med kroppen på fotpallen som vanligt men nu la hon upp tassarna och hakan på bordet. Man skulle kunna tro att hon tigger godis men hon äter faktiskt inget sött! Så förmodligen var det bekvämt..


1 kommentar:

Villa Hemma sa...

Tja, det är nog både det ena och andra i lösgodis...

Min mamma har också en softy - han älskar apelsiner och är världens bästa hund. Barnslig som få och alltid glad och härlig.

kram på dig