lördag 2 januari 2010

När jag var liten, men inte så liten, kanske 8-9 år, så planterade mina föräldrar fyra granar på gården. Smågranarna var ungerfär lika långa som mig. Sommaren därpå körde min mamma lite för nära en av dem med hövändaren så den blev lite krokig i stammen, men det syns inte nu.
Jag har inte tänkt så mycket på dem förrän på juldagen då jag tog detta foto och blev fundersam.. -Hur gammal är jag egentligen?? Granarna är ju gigantiska nu! Och med facit i hand blev de nog planterade lite väl nära varandra ; )

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Godfortsättning,

Hoppas ni har det gott och inte fryser bort i kylan. Här har det nu också börjat blåsa.

~Livet i byn

Ingmarie sa...

Vad är granarnas årsringar mot mina???
Hade väl aldrig trott jag skulle bli avis på några granar...Hi Hi!

Kramen från mig!