måndag 11 januari 2010

Dagsrapport


Log lite åt sköterskan som skrivit 1/11 på mitt urinprov på morgonen. Jag vet ju att den 11 är en måndag eftersom skolorna börjar om då, och idag är det ju söndag - trodde jag ; ) Gick in på Norran.se och fick se mig övertygad om att det faktiskt var måndag idag. Jippi 1 tredjedel eller fjärdedel avklarad!!

Lördagkväll prövade jag äta lite lasagne, en bit inte störren än en kaka, men magen ville inte ha den så den kom raskt upp igen. I går morse prövade jag också en macka med den refuserades o m g. Jag har sovit med näringsdropp hela natten så kroppen ska få sitt även och jag inte äter, Nu är det ca 15 minuter sedan jag prövade ett glas juice och en liten macka och jag har gott hopp om att få behålla det. Känner mig piggare än igår då jag såv HELA dagen, hasade bara på toa då och då, orkande inget annat, Ändå var det inga problem med nattsömnen..

Jag längtar hem oerhört!! EfterSonen, Frk J, Frk F och mjuka lilla Dixan, åsså den svartvita oformliga kulmpen i vita soffan; Razzel!



8 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

Tänker på dig och håller alla tummar jag kan för att det ska bli bra för dig.

Värme och omtanke,
Kram
Jannice

Sara sa...

Jo, det borde du haft! :)
Hoppas att allt går bra!
Vi tänker på dig!

Kramar från oss på Mantelgatan!

Vit som snö sa...

Jag förstår att du längtar hem.
Hoppas att du slipper det hemska illamåendet och får må så bra som möjligt!!! Tänker på dej!!
Tack för din kommentar! Tänk att vi alla mammor måste vara så pinsamma;) Bara att vänja sej antar jag, det lär gå över tids nog.
Sköt om dej vännen! Kram Cilla

Dicksonska våningen sa...

Hej och tack! Det har jobbats hårt i källaren :)
Om du känner dig som den gröna figuren på bilden så ser det inte så roligt ut... Illamående som är så jobbigt. Hoppas att det snart kommer att bli lite bättre!
Ta hand om dig!
Kram Annika

Huset vid ån sa...

Jag förstår att du längtar hem till dina nära o kära! Hoppas att du får träffa dom snart...Tänker på dig! Många kramar Therese

F A N N Y sa...

Du med!
Hehe, vad menar du med det?;)
Jag längtar efter dig med!!
Puss o Kram

Livet i byn sa...

Mina tankar med värme finns hos dig. Du kämpar på så bra, detta klarar du gumman!

~Livet i byn

F A N N Y sa...

Jag är med i en tävling hos www.terreh.blogg.se
Du kan rösta 3 gånger och jag är nummer 6. Det skulle vara jättesnällt av dig om du kunde rösta på mig de tre gångerna, eller i alla fall en gång!:)
Puss och Kram!