onsdag 13 januari 2010

Fint väder! ( tänker på Dogges version ; ) )


Knyckte de här bilderna från kommunens webbkameror som dygnet runt visar hur det ser ut i backen och på skidstadion som allt ligger bara några hundra meter från mitt hus!
Lite hemlängtan får man allt... -tänk att ta en knistrig promenad med Dixan och se henne störta iväg med nosen högt uppe efter ett spår...
Men jag ska inte klaga, mår hyfsat faktiskt. Magen är orolig hela tiden och jag får spy ett par gånger per dygn, trots medicin mot illamående. Dagens höjdpunkt är en 45-min promenad som jag tar när jag orkar. Mina värden har börjat sjukna nu som de ska. Jag lever ju på gamla röda och vita blodkroppar som tillverkades före cellgifterna och de håller nu på att ta slut. Till helgen någon gång ska de nya som stamcellerna fixade börja vara klara att jobba.
En rar vän fixade så att jag fick Spotify på datorn innan jag åkte så nu njuter jag av gamla 70 och 80-tals Bowie.

3 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Jo, jag har varit hos dig ett par gånger också! Har skrivit lite då och då.

Ni ser ut att ha det lika vitt å fint som vi har...men visst längtar man lite till våren?

Ha en bra dag, och tack för att du svarade!

//L

mo sa...

Åh så fint det ser ut. Här har vi oxå haft en fin dag. Jag o Maila var ute o gick en riktigt lång promenad idag....skönt.
Hoppas allt är bra med dig, kramar

F A N N Y sa...

Tack så jättemycker för rösten!

Saknar dig!!(L)
Kramis:)