torsdag 7 januari 2010

Enformigt..

Jag är rädd att mina inlägg de närmaste veckorna blir rätt enformiga och tråkiga. I och för sig kan jag berätta om alla tv-program på kanal 1,2,4,6 och svt24....; )

Sedan blir det väl rapporter om mitt dagsläge.

Idag fick jag de starkaste cellgifterna. Gick på en timme. Redan kl 22 i går kväll blev jag kopplad till droppet för att "vätska" kroppen, och jag har fortfarande kvar den med mer vätska i. Men när den här påsen är slut ska jag slippa eländet. Det är svårt att sova när man har en slang som är i vägen.Har också fått medicin mot illamående. Känner inget just nu förutom att jag inte vill äta något men illamåendet brukar visst komma efter någon dag.

I morrn' kl 13 får jag tillbaks mina stamceller. En läkare och 4 sköterskor ska vara med för att se och dubbelkolla allt.

Visst är det lite ironiskt att mitt hår börjat växa de senaste dagarna. Jag ser skillnad varje dag men nu kommer det ju att åka av p g a cytostatikan idag ; (
Bilden är tagen på julaftonen, -som ni ser har frk J en betydligt vackrare kalufs än undertecknad..


1 kommentar:

Anonym sa...

Fin bild - hur gör man för att få färg på en detalj bara ? Du får lära mej sen.
/J:son