torsdag 8 oktober 2009

Under dagens skogstur råkade nog Dixan få i sig något mindre lämpligt... Vi åkte till ICA och på vägen därifrån hörde jag att Dixi började uppföra sig oroligt i baksätet. Så stack hon fram huvudet mellan framsätena, trodde hon skulle hoppa fram, men hon tittade på mig och... kräktes över växelspak och bilnyckel! Just när jag skulle växla upp och byta fil! -Snacka om okoncentrerad körning : )
Efter att ha sett nyheterna på tv inser jag att jag inte vågar gå ut mer i höst! -160 sjuka på en skola i stan!! Nej nu blir det hemundervisning för barnen och beställa hämtmat som får lämnas ute på trappen!! ; )

3 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Stackars både dej o vovven...hoppas att det blivit bättre! önskar dig en trevlig o skön helg! kram Therese

Gårdsromantik sa...

Ujuj!

Förstår att du blir nervös...
Blir till att isolera sig ;-)

Kram Maud

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Men stackars lilla vovven! Undra vad den fått i sig?!

Ja nu verkar det som om svininfluensan är på väg uppåt igen. Lite skrämmande är det faktiskt.

Vad kul att du är med och tävlar om två swingvaser på min blogg. Ser även att du länkat så fint - dubbel vinstchans för dig. Önskar dig stort lycka till nu och en trevlig helg. Kram Emmy