fredag 30 oktober 2009

Fars Dag i morrn!

Det visste du väl inte? - att det är Fars Dag i morrn, lördag? ... ; )
Vi har bestämt att vi ska fira pappa/morfar i morrn istället för nästa söndag då alla andra gör det. Eftersom jag kommer hem (förhoppningsvis) från Umeå och starka cellgifter nästa lördag eftermiddag så räknar jag inte med att vara så sugen på fest och god mat, så vi tar det en vecka i förväg. Jag har ju också Elitseriekortet på Canal+ så då kan hela hockeytokiga familjen se AIK härska i Scandinavium i morrn....
Fotot ovan är på en vacker lilja som jag fick av min syster i veckan. Liljor är sååå vackra, den här vita passar så bra på det vita sidobordet mot de svarta ramarna och den vita lampan!


3 kommentarer:

Lindhagens Anna sa...

Hej!

Läste ditt inlägg på bloggen Simplicity. Innan har jag tvekat inför influensavaccinet men efter att ha läst ditt inlägg så har jag bestämt mig. Jag ska självklart ta vaccinet! Hoppas att behandlingen du ska få går bra och att du inte ska behöva må så dåligt. Tänker på dig! Varma hälsningar//Anna

EN INREDOHOLIC sa...

Jag intar oxå små doser av cellgifter dagligen och har ett icke så gott immunförsvar. Kanske därför man också mår sämre av sprutan tro?!


Kram på dig
Jannice

Lilla huset på prärien sa...

Herregud jag blev helt rädd först att jag hade missat att det var fars dag imorgon... puh. Det hade jag inte när jag läste lite mer noggrannt!

Hoppas du har en härlig helg!