lördag 31 oktober 2009

Nu har vi firat kombinerad Halloween/Fars Dag. Jag passade på att pröva använda peruken för första gången. Barnen tyckte jag såg konstig ut med en massa hår med rejäl volym i nu när de vant sig vid att jag bara har ett par centimeter och en synlig hårbotten...
Men tydligen är peruken rätt lik mitt eget hår för först kom min syster och hennes man och pratade på som vanligt, efter en stund sa min syster att hon tyckte att jag hade fint hårband... så tog det en stund till innan hon kom ihåg att jag inte har sådant hår längre...
När mina föräldrar kom noterade de inget heller, syrran frågade om de inte såg något nytt i köket och de tittade runt men såg inget ; ) -Så tydligen är den rätt lik "mitt eget" hår.
Men det var skönt att ta av den sedan, känns lite konstigt att ha en tajt mössa på sig hela tiden, fast det är väl bara att vänja sig..

2 kommentarer:

stonelake sa...

Den såg verkligen ut som ditt eget hår, mycket fin. Men det blir nog skönare med ditt eget o slippa "mössan". Lycka till i Umeå, vi håller tummarna att det går så bra som möjligt,tänker på dig hela tiden.

Anonym sa...

Kan du inte sätta in en bild ? Är lite nyfiken på hur peruken ser ut!
Är den lik Affes :D
Tror att jag kan luncha på måndag men måste lusläsa "tidsbokningen" först. Hör av mej imorron. Vart vill du gå? Du kanske vill slippa värsta lunchköerna, så vilken tid tror du är bäst ?
J:son