lördag 3 oktober 2009

Tavelväggen


Barnen hittade en påse med bokstäver som jag köpt. De funderade alla tre över vad jag riktigt tänkt, men blev till slut överens om att jag måste ha missat något.. De trodde att jag skulle skriva något om FAMILJ, men bokstäverna räckte ju inte till...


På väggen där jag satt upp de svarta ramarna fanns ett "hål" som jag tänkte fylla med ytterligare en långsmal vågrätt ram, men jag fick idén att sätta dit "våra" bokstäver istället. Så jag köpte och målade dem svarta. Så här blev det;


Men fortfarande återstår att fylla ramarna med bilder..

p.s. Champagnerosorna fick jag av barnens farmor när jag fyllde år, på bilden är de över en vecka gamla! Min erfarenhet är att rosor bara håller 4-5 dagar så jag tycker de är fantastiska!!


1 kommentar:

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Grattis i efterskott! :) Så vackert med rosor.

Ha en toppen lördag.
Kram
/Helena