måndag 12 oktober 2009

litet uppehåll..

Nu har det varit uppehåll några dagar på bloggen. Det är risk att det blir lite ojämnt mellan inläggen framöver. Jag har rätt klent med ork nu. På morgonen känns det helt ok, men på eftermiddagen, kring tresnåret, tar energin helt plötsligt slut!
Att börja göra något känns uppförsbacke..
I dag har jag varit hos tandläkaren på lasarettet för att kolla att det inte finns någon dold infektion i tänderna, som en förberedelse inför transplantationen. I morrn blir det både ultraljud av hjärtat och cellgiftsomgång tre, den sista här i stan. Vecka 45 ska jag till Umeå 4 dagar för en kraftig cellgiftsomgång. Och den första december är transplantationen planerad, då kommer jag att vara inlagd på isolering i Umeå ca 3 veckor...
Men.. det förutsätter ju att jag inte drabbas av influensan..... -oddsen för att jag ska klara mig känns låga med tanke på att jag har tre barn som är på var sin skola varje dag och träffar hundratals andra barn..

Inga kommentarer: