söndag 25 oktober 2009

En rätt gråmulen dag då det småregnade under promenaden. Vi (jag och Dixi) fick oss ut rätt tidigt och passade på att handla på ICA-Maxi först. Det var för en gångs skull mer personal än kunder där, passade mig perfekt ; )
Sedan en rask promenad, -just det! En rask promenad! Nu när cellgifterna börjar klinga av igen kan jag börja njuta av mitt fina blodvärde. Känner att jag kan gå i vanlig promenadtakt utan att hjärtat börjar protestera och jag börjar flåsa. Känns otroligt skönt!!
När vi kom hem satt jag i favoritfåtöljen med en kopp grönt te, dagsfärsk aftontidning och Melody Gardots ljuva stämma i bakgrunden... mm... och en trött hund vid fötterna
Kan vara rätt skönt med en mulen dag!

5 kommentarer:

malinb sa...

lät som en ricktig skön dag;)

Fannslan sa...

Tack=P okej

Home No.1 sa...

Hej=)

Lät så bra!!!

Kram Annica.

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Hej på dej och TACK så mycket för ditt GRATTIS! :)

Lät som en mycket bra dag.
Kram

Ingmarie sa...

Jar har både dig o vovven på näthinnan nu när jag ska ut i höstrusket!

Ha det!