fredag 27 november 2009

Razzel fnissar...

Visst ser det ut som om Razzel försöker hålla sig för skratt??
Jag hade inte svårt att hålla mig för skratt i går afton då frk F började klaga på att hon kände sig snorig.. På några timmar gick hon från kärnfrisk till supersnuvig! - Igen! -För fjärde gången i höst!
Alla mina tre barn är superfriska av sig, tror sonen haft feber två gånger i hela sitt snart 18-åriga liv! Men just den här hösten då jag för första gången är rädd för baciller har frk F blivit snuvig 4 ggr!!! Jag har givetvis trillat dit alla gånger, men som tur var bara fått feber en gång.
Hoppas det inte innebär att min transplantation försenas eller får biverkningar...

Tog fram granplastriset med belysning som jag brukar ha i entrén i dag, kollade tre slingor och packade ihop dem och körde dem till soptippen! Åkte sedan till ICA och köpte två nya, hoppas deras är av bättre kvalité än Rustas!

1 kommentar:

Ingmarie sa...

Då är det du som smyger omkring som en nymf nattetid....att jag inte fattade det!!!!

Sov gott!