onsdag 25 november 2009

Få tiden att gå..

Just nu behöver jag inga tidsfördriv men gissar att tiden kommer att gå långsamt i Umeå.. Så jag har lånat lite filmer av J & S, det är hela säsonger, blandat spänning och humor.

Brukar vara dålig på att följa serier, ser ett eller två avsnitt och sedan glömmer jag eller så kommer något annat ivägen. Just nu ser jag Flashforward på fredagskvällarna - riktigt bra tycker jag. Lite kittlande att tänka på hur det skulle kännas om man fick ett par minuters glimt av sitt liv nästa år.. Åsså försöker jag se Arga Snickaren och Simon & Thomas, men det blir ibland på datorn istället..

Vad är det som du inte får missa på tv?




p.s. Okay, godkänner att jag och frk J har fastnat i Glamours nät.... men det är ju inget man vill basunera ut.. ; )

1 kommentar:

stonelake sa...

T hälsar att sportnytt och vädret missar han ogärna...Själv försöker jag se idol så ofta det går, annars blir det oftast slumpmässigt vad jag hamnar på. Svenska serier i inte alltför många avsnitt är bra tycker jag.