torsdag 26 november 2009

Pyssel


I går afton fick sonen ta trimmern och raka bort de testar jag hade kvar. Som du ser på bilden blev högen på golvet inte särskilt stor -mindre än när jag borstar Dixan..
Sonen tyckte jag såg lite gay ut med rakad skalle och gröna byxor i miltärstil ; )
Men idag handlade jag på ICA och postade ett paket utan mössa eller annat på huvudet. Faktiskt var det inte så många som stirrade, hade förväntat mig mer. Men tyvärr är det väl inte längre så ovanligt med kvinnor som får cellgifter. Jag har ju ett fåtal strån kvar, vi får se om jag vågar gå barhuvad i januari när jag är helt utan..
I kväll har jag och flickorna pysslat. Vi har gjort julkort. De senaste 20 åren har jag bara köpt julkort ett enda år! Det var först katterna och sedan barnen och Dixi som fått vara motiv.
I år blir det inga foton utan lite glitter, stjärnor, band, guld och silver. Alla korten är helt olika, vi får se vem som får vilket, bara ett är "special customized"...

2 kommentarer:

stonelake sa...

Vad duktiga o pyssliga ni är !!!

Anonym sa...

Härligt !!! Steget är inte långt från kortmakare till scrappare !!!
Du skulle kanske ha följt med mej idag - har varit på scrapbookingkurs mellan 09.00 och 19.30. Frågade aldrig eftersom jag inte trodde att det lönt...
J:son