lördag 21 november 2009

Julklappstips till snälla flickor!



Visst är de fina, smyckesklockorna från Vintage by Fé? Livet i Byn, som tyvärr slutat blogga, visade dem tidigare och i veckan fick jag se att Spets och Ting här i stan hade dem.

Inte bara snygga utan också praktiska för en sådan som mig som inte tycker om att ha ett armbandsur. När jag jobbar brukar jag alltid ha det, men det åker av med ytterkläderna när jag kommer hem. -Vet inte varför...

Så har du en snäll flicka som du ska köpa en fin julklapp till så har du ett bra tips här!


2 kommentarer:

Sara sa...

Jag tycker filmen var bra men rätt overklig! :P Förresten, jag har försökt länka Marcus blogg på min blogg men det går inte! Kanske har fel adress eller så gör jag något fel fast alla andra har ju gått bra! :) Ses imorgon! Hehe...Izzy längtar efter att "busa" med Dixi! :D

Hockeyfreeaket sa...

Vad fina de var :)