onsdag 11 november 2009

Bästa kunden!

Tänk att jag är en av Ellos absolut bästa kunder! -detta trots att jag handlar där i snitt en gång per år.... Fantastiskt att företaget hänger med år efter år trots att deras bästa kunder har så usel köpfrekvens.. ; )

De skickar ju ett pappersbrev och minst ett mail per vecka och för en tid sedan fick jag ett erbjudande om 50% på en vara. Jag läste igenom det finstilta som brukar rendera i att det enbart gäller dam- och barnkläder, men inte märkesvaror.. men den här gången gällde det även hemelektronik så jag fick chansen att köpa den golvlampa jag så länge velat ha!

Visserligen är den faktiskt snyggare i svart men den skulle inte alls passa in hos mig så det blev den vita som till sist hamnade här! Nästan två månaders leveranstid men nu är den på plats!

3 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Grattis till dig som är sån stor kund på Ellos....Fniss! Bra skrivet! Vilken snygg lampa, Jätteläcker var den! Du undrade om snöflingorna på min blogg, tyvärr var det ett rent elände att få fram dom. Det var Fredric som satt i nästan två dagar o trixade med olika koder fram o tillbaka! Så jag har ingen aning om hur han gjorde. Och inte vet jag om jag kommer att få bort dom efter jul....Skitkul! Ha de gott vännen! Kramis Therese

Matilda sa...

Hej! Jättesnygg lampa verkligen. Jag försöker göra en nästan likadan själv. Jag använder mig av min brors trasiga stjärnkikare. Den har svarta justerbara träben så jag tror det kommer bli jättefint! Jag är dock väldigt osäker på propotionerna med till exempel järnstången lamphållaren sitter på. Vet du hur lång den är? Eller går den att justera? Min kommer inte gå att justera utan jag måste nämligen bestämma den höjd jag vill ha på stången och kapa den efter det:/ Svara gärna som kommentar i detta inlägg :)

Hemma hos Razzel sa...

Hej Matlida! Pinnen i mitten är totalt 50 cm lång och går att justera i höjd så att proportionerna passar. Jag har den på 36 cm höjd

/Razzel