fredag 20 november 2009

Rätt match!!

Brad Moran och Jimmie Ericsson - målskyttar!
Ja visst valde jag rätt match att gå på!! Det var "bara" drygt 4 000 i publiken, jag hade dessutom sådan tur att vi kunde stå på vårt vanliga ställe och hade ändå inga andra som stod nära inpå oss!
AIK vann ju med 7-4 och Jimmie gjorde hattrick (d v s tre mål i samma match)!! Där fick jag ju också rätt eftersom jag hävdat att AIK:s svacka berott till stor del på att vi saknat Jimmie som varit skadad ett antal matcher.
I dag spöregnar det. Igår var det bara duggregn så då gick vi skogspromenaden men nu blir det bara kortare insatser.. Hoppas att regnet lugnar sig innan det börjar mörkna så vi får röra på tassarna.
Vet inte om det är vädret eller mitt allmäntillstånd men jag har varit så trött i veckan. Nu skulle jag bara vilja somna i soffan, har faktiskt kokat kaffe till mig själv, -första gången på över 3 månader! Hoppas det piggar upp! Men jag antar att de flesta känner så här nu när dagarna är grå och kvällsmörkret är här vid tretiden på aftonen.. Men nu är det bara en månad kvar innan det börja ljusna igen -kom i håg det!!!

Inga kommentarer: