måndag 29 juni 2009

Myggigt!

Tog en skön långpromenad i skogen med Dixan nu när det inte är så stekhett ute, -eller det var vad jag tänkte... Var tvungen att gena genom skogen och förkorta rundan till en 30-minutare p g a alla mygg. Hemma på vår tomt har vi ett par, tre stycken mygg på kvällen, inte mer. Men i skogen var det hur mycket som helst. Jag hade bara t-shirt och fick ett 15-tal bett bara i nacken. Fastän jag inte ens var svettig! Usch...

Så vi gick hem och bakade istället : ) Jag använde grundreceptet från Livet i byn men tillsatte de nya Marianne, har inte hunnit smaka de färdiga cupcakesen ännu men godisarna var riktigt smarriga....

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Mumsigt, det där måste jag rpova någon gång. Ska baka i morgon tror jag, men vad vet jag inte ännu.

~Livet i byn

Camillas nya hem sa...

ÅÅÅHHHHH! Marianne som är mitt favoritgodis, det ser jättegott ut! Mums!