onsdag 1 juli 2009


Sitter vid mitt köksbord och jobbar; räknar och sammanställer... Från mitt öppna köksfönster kommer friska fläktar och en svag doft av grannens nyklippta gräs. Vi , jag & Dixi, var nyss ute på morgonrastning så jag vet att det är kvävande hett i solen även idag. Känns som om jag har det rätt bra!
Sonen jobbar ute i värmen och hjälper till att måla ett stort hyreshus, svåra problem för honom att stiga upp klockan 8 på morgonen - han har hunnit vänja sig vid att lägga sig vid 4....


1 kommentar:

Kallholmen sa...

Din son och jag har samma problem det går ju inte lägga sig det finns ju så mycket att pyssla med och är alldeles för varmt.
Så i vårt hus är det Elliot som lite försynt undrar om inte mamman ska kliva upp och fara på jobbet.
Jepp! Tre dagar till semester tjoho
Kram Malin