lördag 4 juli 2009

F.Y.I.







(For Your Information)




Nu har jag också blivit med bokstäver. Vi har gått runt på festivalområdet men det blev ändå på en av stans affärer jag shoppade.




Monterade upp bokstäverna direkt jag kom hem och barnen blev lite konfunderade... de undrade om jag skulle sätta upp informationstavlor lite överallt också, sådana med en röd prick "Du befinner dig här".. ; )








På eftermiddagen tog vi i en skogspromenad där Dixan tyvärr hittade något mindre trevligt att rulla sig i, så det blev badning när vi kom hem - matte med gummihandskar..









Åsså vill jag på något sätt gratulera min mormor som skulle ha fyllt 110 år idag!



3 kommentarer:

Ingrid sa...

Vad fint med bokstäverna, jag är väldigt förtjust i sådan i inredningssammanhang.

~Livet i byn

Lilla huset på prärien sa...

Ja det hade varit himla kul att gå en kurs i Kalligrafi. Ska undersöka närmare vart det finns i min närhet.

:)

mio sa...

Jaså det är festival i Norrland? Det är det minsann i skåne oxå, i mitt Kristianstad. Himla snygg blogg du har!