tisdag 21 juli 2009

Skyddsängel

Det har blivit ett uppehåll på mina blogginlägg och det kan nog bli lite hackigt framöver.
I fredags fick jag till slut en förklaring på mina näsblödningar som besvärat mig det senaste året. Tyvärr var det den sämsta tänkbara orsaken, jag har fått en cancerdiagnos... Man hittade cancerceller i min benmärg i provet som togs i fredags. Jag har ännu inte fått något besked om vad som kommer att hända, om jag kommer att få någon behandling och i så fall hur och när utan nu går jag bara och väntar på besked.
Ängeln på bilden köpte jag i fredags och det får vara min skyddsängel som hjälper mig framöver..

1 kommentar:

Anneli sa...

Tråkigt att höra att det är det som har varit orsaken till all näsblod. Vet inte riktigt vad man ska säga men jag hoppas och håller tummarna för att det ska gå bra för dig.