lördag 20 juni 2009

Stora Byggslaget


Jag hade verkligen sett fram emot TV3:s nya satsning "Stora Byggslaget", särskilt eftersom Simon och Thomas ska vara domare. Själva säger TV3 att Inredningsdesigners i all ära - hela Sverige kryllar av händiga hemmafixare och det har blivit dags att utse den allra bästa. Och gillar man att läsa inredningsbloggar måste man ju hålla med om att det finns otroligt många fantasifulla och händiga människor i vårt land. Men efter två avsnitt är jag sååå besviken! Dels gör de bägge lagen slarviga arbeten, de har få egna idéer, inredningarna ser ut som hämtade från amerikanska inredningstidningar och de kan absolut inte samarbeta...

Jag hoppades på inspiration men blir bara uppgiven... Oj vad jag längtar efter "Arga snickaren"!

Vad tycker du?

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag har inte sett programmet alls, men nu blev jag allt lite nyfiken.

~Livet i byn

A home far away sa...

Hoppas att du haft en underbar midsommarhelg med önskan om god fortsättning på helgen!

Gillar inte alls det progammet, tycker inte att det blir fint...

Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Jag ser verkligen fram emot den dag Farah samt en svensk kvinna är designer.Då kan ju Farah efter många år i svergie prata persiska i direktsändning och vi alla förstår vad hon säger!Var är skillnaden att en engelsman och en pers pratar respektive språk?Hallå det är svensk tv!!!!