fredag 27 mars 2009

Webshopping

Det finns ju hur många webshoppar som helst, de flesta jättefina men.... många med i stort sett samma innehåll.. Därför är det så kul när man hittar en med udda men fina pryttlar.

Snubblade över anyhow.se och kunde inte hålla mig mer än några timmar innan jag var tvungen skicka en beställning. Funkade jättebra, tog bara en halvtimme från det jag beställde tills jag fått ett bekräftelsemail och en kompletterande fråga som jag missat att fylla i svaret på.

I går hämtade jag paketet och det är ju alltid lika spännande att öppna - trots att man själv beställt! Det var mest påskpynt, jag tvingade mig själv att plocka bort ljuslyktan som jag kryssat för... Här är en förhandstitt;

2 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Vilka fina saker! Kul med lite shopping och få öppna paket = ), även om man vet vad det är!

Kul att du kikade in till mig. Och för att du såg lite av tanken. Jag var rädd att shiffonjén skulle bli för gullig, vilket som du skriver är lätt att en sån möbel blir, jag var i valet och kvalet om jag skulle ge mig in på att ta hem den stora möblen överhuvudtaget. Men det gick ju bra genom att ruffa till den lite med att ta bort snickarglädjen och sätta lite svarta detaljer till. Nu känns den JAG!!! Kul när det lyckas.

Ha en skön helg!
Kram L-L

Ingrid sa...

Oh vad härligt, det är underbart med paket i lådan!

~Livet i byn