tisdag 31 mars 2009


Får väl säga som Gert Fylking; -Äääntligen!

Jag syftar på spegeln uppe i hallen... Jag tapetserade om förra våren och tog ner småspeglarna som var uppsatta med dubbelhäftande tejp. Hade svårt att hitta en spegel som passade måtten mellan dörrarna och kände inte för att börja tejpa på den nya tapeten.

Men på Ikea hittade vi en spegel som sedan stått lutad mot väggen i flera månader (ja, jag skäms) Nu har den äääntligen blivit uppsatt så att vi kan platta håret på morgonen utan att väcka frk F och vi kan till och med se oss i helfigur. Dessutom är det en inbyggd viktkontroll - kan man inte se sig i helfigur så är det dags att dra ner på lördagsgodiset!


5 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Hi,hi...vi har vår spegel står lutad mot väggen och vi har t.o.m tappat bort det vi ska sätta upp den med, så den får nog stå = ). Härligt med inbyggd viktkontroller, det har jag inte tänkt på.

Kram L-L

Vit som snö sa...

Vad kul! Jag vet inte alls många från vår ort som bloggar.
Jodå, det borde varit samma cup men det är min -01:a som spelar.
99:an nöjer sej med hästarna.
Vilka snygga gardiner!!!!
Kram Cilla

Ingrid sa...

Bra med en spegel som har inbyggd viktkontroll, det behöver jag med!!

Ska kika fter det där naturgodiset nästa gång jag åker till stan. Hos oss finns det inte...

~Livet i byn

Vintage sa...

Mysig blogg du har! Kram i vårsolen! Susanne

Ingrid sa...

Det ska ju lukta nystädat, då känns det som om man verkligen städat!!

~Livet i byn