onsdag 1 oktober 2008

Shopping

Förra veckan var jag i Jönköping för första gången i mitt liv, kan väl inte påstå att jag saknat upplevelsen eller att jag längtar tillbaks men det är alltid kul att se något nytt! ; )
Jag hade rejält många timmar över mellan mötets slut och hemresan så lite shopping blev det.. Tre ljuslyktor från Serholt med ett sammetsmönster utanpå och speglande silver på insidan (kan man få tillräckligt med ljuslyktor?? )

Och tillslut föll också jag för vårens/sommarens trend med kungakronor.. Men det blev en liten rackare som prydnad i min murgröna










3 kommentarer:

Malin sa...

Nä, det kanske var det som var hela grejen..var tusan fanns verktygen=)
Jag råkade vända en sida fel och bankade på skåpet så att det blev lite snett..inte så smart men jag var nog lite stressad.
Man vill ju så gärna ha upp skåpet snabbt som tusan.=)
Annat var det med sideboarden Bonde som krävde tusen miljarer skruvar och spikar. Dessutom tog det hundra år att få ihop..men Bondeskåpet kändes nästan lättare...hahah!!!

Anonym sa...

Jag försökte skriva en kommentar tidigare i dag, men se det verkar inte ha gått fram. Få se nu om jag lyckas då?

Lyllo dig som fått shoppa lite, det blev då mycket fint. Jag har många gånger kikat på de kronorna. Är så fina.

~Livet i byn

Anonym sa...

Svar: Jo det snöade och la faktiskt i lördags. Men sedan regnade det i söndags och allt for bort på ett kick. Men nog är det väl ändå lite tidigt?

~Livet i byn