onsdag 22 oktober 2008

Äntligen!

Nu har äntligen en ny kamrat flyttat in hos oss!! Ok, det fanns en sedan tidigare men jag har aldrig gillat honom... Så sedan jag tvingades avliva den gamle för någon månad sedan (han matvägrade ) har det varit lite tufft... Jag har försökt komma sams med den som var kvar, men han är sällan på hugget , lever bara om och låtsas...
Så idag gjorde jag slag i saken, efter att ha sett en lockannons i tidningen i morse. Jo de finns ju i alla möjliga färger och storlekar men jag satte min tilltro till säljaren eftersom jag känner honom, - och svalde min tveksamhet till utseendet - det är ju ändå inte det som har någon betydelse i en lång relation!




6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha roligt inlägg! Hoppas han funkar bra den nya vännen!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Ha ha! Den var bra! Har en själv, liknar mest en ärta...men vad göra...han är bra på det han gör!

Ha en trevlig fredag!

//L

In my house sa...

Hej hopp,,,, du har så rätt,, ett plagg ska användas på många sätt.... MEN DU,,,, jag är en äkta bonnatös,,, Räfsat tack tack,,, hehe!!!! Kram kram j

Lallis - liv och leverne sa...

Hihi; hoppas att du blir nöjd med den. Jag var också illa tvungen att byta ut min. Den bestämde sig att bara bli trött på mig sådär akut en dag.
Så tyyypiskt opålitliga dammsugare;)
Kram Lallis

Anonym sa...

Ja min "bästis" får jobba hårt varje dag, har väl haft honom ett halvår nu så jag hoppas på många fina år till...hihi...Vilken härlig färg, kram

Anonym sa...

Ja du en sådan kompis måsta man ju bara ha. Våran går varm kan jag lova...

~Livet i byn