onsdag 8 oktober 2008

Bockstensmannen


Fröken F som går i trean hade fått i läxa att läsa om Bockstensmannen. Sedan skulle hon svara på några frågor och rita hur hon trodde att han såg ut. Resultatet ser du ovan. Jag log lite när jag såg att hon ritat dit en slips på grabben som levde på 1300-talet - men jag förstod inte riktigt vad hon ritat övanför slipsen...
-Jamen jag tror att han var en cool kille, det är därför han visslar och har slipsen långt ner, -och mamma du ser väl att han har greköppning!!
Ja det är nog bara att inse att de små snappar upp betydligt mer än man tror!! ; )

3 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Ha ha! Ja, dom kan mer än man tror, dom där små!

Må så gott!

L

Anonym sa...

Hahahaha! Små grytor har också öron! ;)

Anonym sa...

Vilken begåvad konstnär!
=)
Så snyggt med Greköppning, första gången jag hör talas om det......

Trevlig helg på dig!