fredag 10 oktober 2008

Nytt..

Nu har jag fått min nya kalender! Jag beställde den från Personlig Almanacka. Där väljer man både in och utsida som passar. Eftersom jag just nu är totalt insnöad på kombinationen grått och vitt blev den så. Insidan valde jag med "att göra" rader och registrering av motion - så nu går det inte att komma undan..
På ICA Kvantum hittade jag äntligen burken för diskmedel som jag sett andra bloggare "skryta med". Jag hade ju sett den tidigare men korkad som jag var tyckte jag att det var konstigt att ha diskmedel i en burk - men du... jag har ju diskmaskin med tabletter!!!! Man får skämmas! ; ) Så när jag skulle köpa den så fanns den naturligtvis inte kvar - men ICA är duktiga att komma med små överraskningar!

1 kommentar:

In my house sa...

Ojdå, jasså ICA kan vara bra ändå... hi!!

- NÄÄÄ, visst är det så, med värderingar och sånt! Vi renoverar ju verkligen för VÅR skull och exakt den stil och smak som vi vill ha!!!
- Men tankarna går lite ändå,, för om ett tag så ska mäklaren komma och värdera om huset,,, och enligt deras punkter och prickar så vet man ju inte om de uppskattas att ta fram de gamla el ej... Det är ju intresse värdet,,, vet ju att de inte gör nåt på de stora hela,, uatn där räknas allt dyrt,, tak, toa m,m. jaja....

Önskar en skön söndag! tjing tjing å kram j