söndag 27 juli 2008

Har en TV känslor??

Jag har beställt en ny TV! En modern platt sak med "mycket bättre bild", leverans är utlovad till "före OS". Tänkte ställa min gamla i källaren för att se dvd på men.... I går kväll när jag startade tv:n fungerade inte ljudet! Det bara susar...kör jag ljudet från dekodern till förstärkaren är det ok så det är alltså tv:n som krånglar.
Nu i kväll skulle jag runda av med ett par avsnitt av SATC och ser till min förvåning att allt som ska vara vitt blivit gult! Om du ser på bilden ovan så är Samantha i ett badrum med vitt kakel på väggarna... Texten är knallgul! - Jag tror att TV:n känner på sig att den inte längre är önskvärd! -Tack för 12 år Philips!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror också den känner på sig när det är dags... ;0)

~Livet i byn

Anonym sa...

Svar: Ja visst är man rätt lustig. Jag föll handlöst för ketchupflaskan :0)

~Livet i byn