tisdag 8 juli 2008

Shopping


Såg ett tips om att man ska varva ner två veckor innan semestern för att kunna njuta av den. Och tänkte följa det - men.... Förra veckan blev otroligt hektisk både på jobbet och fritiden men idag har jag haft en ledig dag och bara njutit!
Jag och frk J åkte ju på shoppingdag och kom hem med några påsar. Frk J hade stor ångest eftersom hon hade tid och pengar men inte hittade något som föll i smaken. Till sist blev det i alla fall ett reafynd på Carlings för henne!
Vovven fick stanna hos min syster och hade turen att även hennes "kusin" (en Golden Retriver) var där så dagen blev full av bus och lekar!
Nu i kväll tog vi en tur med miCoach och sprang 50 min i skogen så nu sussar vovven så gott i yngsta dotterns säng!
Trodde att det skulle vara jobbigare med damen i miCoach som ska styra mig men hon sa för det mesta att jag skulle dra ner på hastigheten så det var inga problem. Det är ju hjärtaktiviteten hon känner av och ska då se till att jag springer på max fettförbränning, eftersom det är det jag satt som mål.
Nu blir det ett avsnitt S A T C och lite hembakt som jag fick av min snälla syster när jag hämtade hem vovven!

Inga kommentarer: