fredag 1 augusti 2008

på turné..





Vi har varit på turné några dagar. Började med att besöka Piteå-dansar-och-ler på fredagen. Dottern ville se/höra Adam Tensta och vi båda ville se Amanda Jensen och framförallt -Thomas Holmström med Stanley Cup-bucklan!

Både jag och frk J är mer intresserade av hockey än vad som kan betraktas som nyttigt och så här års börjar vi få abstinens så vi tar alla möjligheter...

Under våren har vi många nätter ställt väckaren på 02.00 för att följa slutspelet i Stanley Cup, -vi brukar orka 1-2 perioder... Frk J håller på Pittsburg (förmodligen p g a deras söta lagkapten mr Crosby) och jag håller på svensklaget Detroit. Så det var jag som drog det längsta strået i vår! Det var så kul att se Thomas min när han kom in på scenen med den 14 kg tunga bucklan på raka armar - leendet påminde om en 5-årig grabb som får cykeln han önskat sig!!

Amanda Jenssen var rätt bra - kul också att åter få se Pär Wiksten (från Wannadies) på en scen!

Adam Tensta är också bra men jag vet inte om det är åldern men volymen var alldeles för hög och 4 låtar kan räcka.... ; ) Men nu kan jag alla coola Yo! ochhur man gör med armar och händer för att se rätt ut... ha ha ha ha!!

Inga kommentarer: