torsdag 21 augusti 2008

Rekord!


Nytt personlig rekord - vill absolut inte inte kalla det personbästa....

I går kom Ikeakatalogen äääääntligen!! Frk J hade tagit in posten och lagt allt på köksbordet. När jag kom hem såg jag den men hade bråttom till frk F:s fotbollsmatch, och direkt efter den hade jag en jobbträff med min chef och controller som var på genomresa. Kom hem vid 23-snåret och rasade i säng efter en mycket kort rastning av hund..

I dag kom jag hem och halvsov framför min enda last här i livet; Glamour. Sedan blev det träningsrunda i skogen med vovve, en tur till ICA för att fylla på förråden inför att barnen kommer hem i morrn och sedan städning (röjning) och byte av sängkläder.

Nu har jag duschat, jag och Dixi ska få var sitt kokt ägg och jag ska öppna första sidan....

-Tänk - mer än 24 timmar orörd på mitt köksbord - mitt köksbord!!!

Inga kommentarer: