tisdag 26 augusti 2008

Nu har vi flyttat köksbordet till mitt på matplatsen istället för ut från fönstret. Vi flyttade det först för att rymmas bättre på ett kalas men nu har vi korrigerat och flyttat kökssoffan och tavlor och gjort mer plats runt om bordet. Men som synes hänger lampan alldeles galet. Vi vill alla ha en ny lampa - jag skulle egentligen vilja ha två st ovanför bordet men vilken ska vi ha?
"Pou Up" från Mio?




"Three" från www.designonline.se? snygg men prislappen... ; (



"Lafayette" från Europamöbler?
Eller någon helt annan? Ska jag ha två måste ju prislappen anpassas efter det...




4 kommentarer:

Anonym sa...

Svårt det där, gillar den vita och den längst ner. Jag hade nog valt den vita om den har ett bra pris?

~Livet i byn

Anonym sa...

Ja, likadant här, en känns lite för pluttigt, den nedersta gillade jag skarpt...
Svar: trist att man ska behöva bli arg o "skälla" för att något ska hända....ang din tumlare, blir väl så att vi med till slut får bli värsta suraste kunderna....kram

Lilla huset på prärien sa...

Ja, jag är ju dyr i smaken, det slår aldrig fel. Tycker definitivt att den som är från designonline är finast och mest speciell. Den är väldans dyr om man ska ha två. Men har du kollat utbudet från Kartell? De brukar ha underbara coola lampor till hyfsat pris tycker jag.

Hälsningar Jenny

londonhem sa...

vilken gullig son du har som kopte blommor till dig!!! super.

Jag gillar nog den vita lampan bast, fast det ar ju klart att prislappen styr.
kram
anna