fredag 5 mars 2010

Vi gick förbi tennishallen efter lunch. Jag tog bilden med mobilen bara för att jag tyckte att de var så ordentliga som t o m hade skylift, och var så många som hjälptes åt att skotta taket...
När jag kom hem ringde min pappa och frågade om jag hört att taket på Tennishallen rasat... Det har tydligen gått hål i taket i natt, därför det stora intresset och kranen.... Snödjupet var 160 cm, så jag hade inte gjort så stor nytta där ; ) De hade börjat skotta taket men skulle inte få tag på snöslungor förrän idag - försent! ...

1 kommentar:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Blir så glad för din skull när jag läser att håret är på väg tillbaka...kan ju bara vara positivt :-)

Och kan bara hålla med dig om sonen, stilig!

Och håller även med om Courtney, vem hade inte varit överlycklig om man nån gång sett ut så i kroppen...!

Ha en trevlig helg!
Kram Lina