tisdag 30 mars 2010

Sååå skönt!!

foto från www.norran.se
Måste erkänna att jag inte var helt övertygad om att det skulle gå vägen idag. När jag var ute med Dixan fick jag en flashback från tidigare år när vi haft "måste-matcher" i kvalet till elitserien och missat på målsnöret....
Men som tur var hade killarna i laget bättre nerver än mig och nu fick Färjestad för första gången på 10 år se sig utslagna ur SM-slutspelet! Lång näsa också till alla "experter", med Tomas Ros främst, som år från år tippar Frölunda som svenska mästare och vårt kära AIK till kvalserien! Tji fick ni! ; )


1 kommentar:

Vit som snö sa...

Visst var det skönt!!! O en spännande match! Fear of the Dark-tröjan har min man o ifjol bar han Det Svarta Hotet. Tuffa tycker jag!
Börjar du jobba nu!!?? Vad spännande, hoppas det känns skönt! Så det inte är fk som "tvingar" ut dej! Man har hört att dom kan vara stränga...
Jag röstar nog för tidigare uppstigning så du kan ha mysfrukost även nu, en bra frukost brukar ge ett bra humör hela dan:)
Kram Cilla