tisdag 16 mars 2010

Long time..

Det var ett tag sedan mitt senaste inlägg, har varit, eller är, i en period igen då jag är såå trött.. På lördagen blev det sängen före klockan 23, det var knappt jag orkade se Schlagerfestivalen. Barnen tyckte det var jättekonstigt att jag gick upp tidigare en lördag än vad jag gör under veckan men jag orkade inte hålla uppe ögonlocken längre.
I lördags var vi bjudna på födelsedagskalas i Byske. Vi åkte lite tidigare så att jag skulle hinna titta in på Hemma Fröjd! Alltid svårt att gå ut därifrån utan att köpa något så det blev bl a dessa ljus från SIA.. ... och återigen ett hjärta ; )
Ställde ljusen i vardagsrummet. Det gäller att vakta dem när de är tända eftersom Razzel gärna går förbi, eller som på bilden; sover bredvid ljusen.
Hans svans har faktiskt fattat eld två gånger! Det gick bra för honom men i panik sprang han runt i hela huset och spred doften av bränt hår...


Nu ska jag och sonen på en föreläsning! Spännande!


1 kommentar:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hoppas att du piggar på dig snart!

Stackars kissen, men antar att ha är lika envis fortfarande? :-)

Må så gott!
Kram Lina