torsdag 25 mars 2010

I två veckor har jag letat vit dekorationssand. Började på Åhlens, sedan blomsteraffärer, ICA, inredningsaffärer, Europamöbler ... men ingen har. Andra färger finns det men inte den kritvita som jag hade lite för lite av. Så jag satte mitt hopp till Spets & Ting idag, men inte heller de hade.. Men givetvis hade de något annat till mig ; )
Det blev en vårkrans med videkissar till ytterdörren!
Men några timmar senare började det snöa igen...
Fick en så fin papperspåse från SIA också, handtagen är textilband! Vad ska jag göra med den? Kan ju inte använda en sådan raring till papperssopor...




1 kommentar:

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Men vilken SÖT vårkrans!!! :)
Idag regnar det här...men det är ganska bra för nu vill jag att snön ska försvinna.

Ha en fin lördag!
KRAM