söndag 21 mars 2010

Här är ytterligare ett inköp från Byske förra lördagen. Ingen av barnen ville följa in i butiken så ingen kunde hindra mig från att följa min böjelse.... att köpa ljuslyktor... Att köpa tulpaner har blivit en fredagsvana. Veckans blev orangea med lite blåbärsris till. Känn mycket fånigt att betala för blåbärsris när skogen är full av det ... men det är ju djupt under alla snömassor..
Jag och frk J tittade in på Intersport på fredagen för att titta på slutspels-tshirten men blev lite besvikna så det blev inget inköp. Trycket är jättefint men både tshirt och linne var korta och vida i modellen : (

Istället hittade vi ett bord med tshirts för 150:-, 2 för 200:- så vi "fick" varsin istället ; )
Jag köpte den röda här nedan, prövade inte i butiken men blev mycket nöjd! Rätt lång och med en resår längst ner och en snygg dekorsöm på ryggen.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Ha-ha ja man är väl inte klok kanske :0) Men det blir ingen vana vill jag lova!! I did it "för en god sak" I promise!!

Kul att få shoppa lite, man mår aldrig dåliga av fina fynd.

~Livet i byn