fredag 12 mars 2010

Sportlov

Idag var sista dagen på sportlovet här uppe. Frk F är den enda av barnen som verkligen hållit igång under lovet med många aktiviteter med kompisar. I onsdags bowlade vi i alla fall alla fyra tillsammans med min syster och hennes yngsta, det har blivit en tradition att vi gör det på sportlovet.
Frk F:s fotbollslag hade anmält sig till en Sportlovscup men tyvärr var det bara ett lag till i samma åldergrupp så "cupen" blev klar med en match! Men det blev spännande eftersom de spelade oavgjort 1-1 och det fick avgöras med straffar. Sunnanå vann så här poserar hon med bucklan!

Nu ska jag börja med kvällens Tacogratäng, sedan blir det Let´s Dance (motvilligt från min sida) och så småningom kvällens höjdpunkt; Solsidan! Visst är serien störtskön!?! Man kan se klipp ur gamla avsnitt och det senast sända här!

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Längesedan jag hörde talas om Sunnanå...de kommer att gå långt!Ett stort grattis till dottern...Här har det faktiskt varit rätt ok idag,plusgrader för en gångs skull...men det blir väl aprilsnö snart!Satans vinter!!!

Kramen till dig från mig

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Hejhej!
Solsidan är ju bara BÄST!!! :)

Hoppas att allt är bra
KRAM