tisdag 15 september 2009

Blivande reporter?..


Pierre-Edouard Bellmare

I kväll spelade vårt hockeylag den traditionella brännbollsmatchen mot Northpower (hejaklacken). Tyvärr kunde jag inte se det eftersom jag fick feber i morse. Var på lassa och tog prover och de ville helst att jag skulle stanna över natten för att hålla kolla på febern. Som tur var fick jag min granne som läkare så han förstod att det skulle bli besvärligt för mig så jag fick åka hem med pencillin och ett löfte att komma tillbaks på torsdagmorgon eller om febern stiger.
Frk J åkte i alla fall till matchen med kameran i högsta hugg och tog en del fina bilder. Hon mailade dem till Norrans Hockeyblogg och fick dem publicerade på studs! Kolla här !!

1 kommentar:

Sara sa...

Hon är duktig på att ta kort! Så kul för henne att dom blev publicerade! :D