tisdag 8 september 2009

Började dagen på lassa för en enkel provtagning - men ställde till det.. Kände rätt snabbt att jag blev yr när hon satte nålen och när det var klart svimmade jag... Vaknade till och såg förvånad att en sköterska höll upp mina fötter och sa glatt ; -Hej!
Tydligen hade jag varit rejält borta och t o m krampat, men själv minns jag bara att jag hade en färgglad dröm... Fick vila på en säng 20 minuter men kände mig rätt matt..
När jag kom hem tog jag Dixi med mig ut i skogen för en lugn och lång promenad, sedan kändes allt ok igen.

Ägnade en stund åt att plantera om blommor. -Jo jag vet att man ska göra det tidigt
våren - men här får blommorna vara tacksamma för det lilla.. ; )

Här är vackra svampar vi såg i skogen och en mindre vacker padda/groda. Dixan nästan trampade på den men la inte märke till den ändå eftersom den bara satt stilla..


Inga kommentarer: