tisdag 29 september 2009

För några veckor sedan fick jag bokstäver som present av mina rara kollegor! Kunde inte komma på vart jag skulle sätta dem, men en morgon hade frk F fixat lite och lagt upp dem i mitt sideboard från Ikea, blev riktigt fint tycker jag så där får de bo kvar! Det är även hon som tagit fotot.

I kväll är det hemmamatch igen - som jag tyvärrrrr måste sitta och se på tv, känns jättenedrigt att sitta och glo på tv:n när jag ser isladan genom fönstret i vardagsrummet och om jag öppnar ytterdörren hör jag folkjublet.. Men det är just nu 8 dagar sedan jag fick andra omgången cellgifter och immunförsvaret är som sämst 7-10 dagar efter behandling så jag har inget val. Hoppas på en skön och stor vinst i alla fall....

1 kommentar:

MO sa...

Fina bokstäver, o de ligger fint där tycker jag oxå. Har varit på jakt efter liknande men det är inte alltid så lätt att hitta något sådant när man bor på en liten ort.... många kramar till dig