lördag 28 juni 2008

"Istället för Vuitton.."

Stan är full av folk och försäljare (jo, försäljare är också folk) eftersom det är festival i helgen. Jag och barnen strosade i dag och äntligen hittade jag den lilla väska jag letat så länge! Jag ville ha en liten väska där man med nöd och näppe rymmer mobil och plånbok - eventuellt ett läppglans också!

Jag hade halvt lovat att vi skulle gå ner och se Amanda Jensen i kväll, men när jag såg biljettpriserna var jag tvungen backa! Det skulle gå på över 1.000:- för mig och barnen! Nae, tror vi kan ha roligare för den summan!! Men det känns ju lite i hjärtat när jag såg hur besviken 14-åringen blev...


Avslutar med ett par fina bilder hon tagit i afton


1 kommentar:

Ingrid sa...

Visst är det trist när biljettpriserna sticker i väg så där i höjden. Är man bara en person så är det väl ok men en hel familj...

~Livet i byn